Musikhjälpen 2013

Imorgon så drar det årliga hjälpeventet, "Musikhjälpen", igång! 

Det här året så är temat "Alla tjejer har rätt att överleva sin graviditet". Detta innebär att alla pengar som man drar in under dessa sex dagar som eventet pågår går oavkortat till att hjälpa dem kvinnor som riskerar att dö i samband med sin graviditet.

I år så är programledarna Kodjo Akolor, Sarah Dawn Finer och Emma Knyckare. Jag måste säga att jag gillar programledaruppsättningen, och jag är säker på att de kommer att sköta detta kanonbra.

För mig så har "Musikhjälpen" blivit lite utav en tradition. Jag brukar ha detta på i stort sett 24/7 samtidigt som jag gör en massa annat. 

Om du är sugen på att kolla så börjar det hela 21.00, och går att kolla på någon av SVT-kanalerna. 


It's Christmas!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback