Hemma från Ullared

Hejsan!
 

Igår (läs: i förrgår) så var jag på Gekås i Ullared. Det har blivit lite av en tradition att åka dit en gång om året, och det alltid på hösten, i mitten av november, för att handla julklappar och födelsedagspresenter då alla i min familj fyller år under december eller strax innan. 
 
I vanlig ordning så var där rätt så mycket folk. De andra åren så brukar jag nästan må dåligt av allt folk som trängs, men i år så tog jag för mig mer, och tittade på det jag ville i lugn och ro istället för att akta mig för allt och alla. Och det fungerade jättebra. Hittade en hel del presenter och klappar, samtidigt som jag givetvis köpte lite annat till mig själv.
 
Jag tänkte lägga upp en bild på alla julsaker som jag hitintills har handlat i år. Det har faktiskt redan nu blivit en hel del, och jag undrar hur jag ska få plats med allt, men det är som jag brukar säga, julsaker kan man inte få för mycket av.
 
Kommer även att ladda upp bilder imorgon (läs: idag) från Vellingeblomman, samt ett lite mer detaljerat inlägg om min vistelse där så att ni kan få lite mer kött på benen innan ni eventuellt styr stegen dit. 
 
 
It's Christmas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback