Jul Jul Jul

Hej!

Idag så åkte jag till Bo'Ohlsson efter jobbet för att se om de fått in någonting nytt i sitt julsortiment, och det hade de.

Givetvis så kunde jag inte låta bli att handla där, vilket jag alltid gör. Köpte två stycken tomtar som spelar upp musik när man trycker på en knapp. Ska självklart visa er sedan.

Just nu så har jag verkligen julkänsla, och vill bara ha igång allting. Julreklamerna har börjar rulla på TV, julaffischer har satts upp på stan och julpyntet börjar allt jämnt att smycka städerna.

Ge mig JUL!

(Detta inlägg skulle egentligen publicerats för 19 timmar sedan, men då Blogg.se's app låg nere så publiceras det nu istället.)

It's Christmas!



Kommentarer
Annas Strålande Jul

Vet precis hur det är, man kan bara inte låta bli att handla! :)

Svar: Haha, svårt att motstå alla fina julsaker.
itschristmas.blogg.se

2013-11-20 @ 19:00:02
URL: http://julstralandejul.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback