Julkalendern 2013

Hej!

 

På söndag, den första december, så börjar SVT:s årliga julkalender än en gång att rulla på Sveriges alla TV-apparater. Det här året så heter den ”Barna Hedenhös uppfinner julen”, och den handlar om när familjen Hedenhös, som lever på stenåldern, lyckas ta sig till Sverige år 2013 med hjälp av en rymdraket byggd av trä.

 

Det ska sägas att jag inte vet så värst mycket mer om den, men jag tycker att den verkar lovande. Förra årets julkalender var lite av en besvikelse, men jag antar att jag hade för höga förväntningar då ”Mysteriet på Greveholm”-originalet var den bästa julkalendern genom tiderna. Jag kommer därför inte att ha några förväntningar det här året, men som sagt, den verkar lovande och jag ska utan någon som helst tvekan följa den.

 

 

Hur ska du göra? Ska du ge den en chans eller?

 

It’s Christmas!



Kommentarer
Olivia - LJUVA JUL

Ska väl försöka ge den en chans, ger alla julkalendrar en chans, men kan inte komma på att jag någonsin följt en fram till julafton! Gillar dock huvudrollsinnehavarna i denna :)

Svar: Jag tycker den verkar lovande. Sen så varar ett avsnitt bara i 10-15 minuter, så inte så tidskrävande att följa den enligt mig :-)
itschristmas.blogg.se

2013-11-29 @ 08:24:41
URL: http://ljuvajul.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback