Julradio.se

Hej!

Nu är det mindre än 40 dagar kvar till julafton, vilket i sin tur innebär att det är knappt TVÅ VECKOR kvar tills vi får byta blad i almenackan, till den bästa månaden på året, december.

Detta innebär väldigt mycket för mig, och en av dessa saker är det att Julradio.se återigen, förhoppningsvis, slår upp sina portar. 

Förra julen så hade jag julmusik på dygnet runt, och ofta så var det Julradio.se som stod igång. Än så vet jag inte exakt när de öppnar upp, men skulle tro at det sker i samband med decembers intågande.

Jag längtar!


It's Christmas!






Kommentarer
I vårt julkök

juradion startar vid midnatt mot den 1 december. Jag har den på hela tiden jag med under december =)

Svar: Grymt! Jag längtar redan :-)
itschristmas.blogg.se

2013-11-17 @ 12:53:59
URL: http://julkok.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback