Tillbaka!

Ledsen över den dåliga uppdateringen.

Jag var som bekant i Hamburg i helgen, och har haft det väldigt stressigt sedan dess. Men nu så är jag tillbaka i lugnet, i alla fall för ett litet tag framöver. 

I Hamburg så var det juligt lite varstans, och jag blev väldigt överraskad av att det redan fanns julpynt i var, varannan affär. Tyvärr så kunde jag inte ta några foton då min iPhones batteri hann dö innan jag kom tillbaka ifrån matchen, men det ska sägas att jag fick lite julstämning i kroppen. 

* * * * * * * *

Det är nu mindre än 50 dagar kvar tills det är julafton, och det börjar bli hög tid för att komma i rätt stämning. Tyvärr så är inte vädret här i södra Skåne så värst höstigt, utan det är fortfarande emellanåt sensommarvärder, vilket jag tycker är trist då jag mer än gärna vill ha blåst, regn och kyla. 

På torsdag så åker jag till Göteborg och kommer att stanna där fram tills på lördag. Jag hoppas att jag kan hitta någonting juligt där att ta med mig hem.

* * * * * * * *

 

It's Christmas!

 


Kommentarer
Arvid

Intresserad av länkbyte? Jag har en julblogg. Maila mig om det är intressant.

2013-11-07 @ 17:40:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback