Tomtebyn på Vellingeblomman

Hej!
 
I fredags så åkte jag till Vellingeblomman, som ligger strax utanför Malmö. Där så har de en julutställning på 5000(!) m2, som kallas för "Tomtebyn".
 
Det var verkligen hur trevlig som helst, och jag blev väldigt överraskad över hur mycket julsaker de sålde. Jag kommer inom kort att visa upp vad jag köpte, samt lite bilder ifrån affären/utställningen. 
 
För er som har vägarna förbi, eller som bor i närheten, så råder jag er att åka dit faktiskt. Ni lär inte bli besvikna. 
 
Jag får be om ursäkt för att jag har varit relativt inaktiv här, men saker är den att jag tappat stinget lite. Jag hoppas att jag kan få tillbaka motivationen inom kort.
 
Som sagt, kommer att lägga upp bilder inom kort, jag lovar!
 
 
It's Christmas!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback