Tack för den här gången!

Hej!
 

Det var ett tag sedan nu som jag skrev någonting här på bloggen. Motivationen har inte infunnit sig och annat har kommit i vägen, men samtidigt så har det inte hänt någonting speciellt juligt sedan sist.
 
Min jul år 2013 har varit bra. Den har gått fort, men samtidigt så har den varit händelserik. Jag är mer än nöjd och längtar redan tills det är dags igen... Julafton spenderades hemma med familjen medan 2014 firades in i Köpenhamn tillsammans med kompisar.
 
2013 har varit ett av de bästa åren i mitt liv. Jag har utvecklats något oerhört, och gjort så himla mycket. Flera av mina "livsmål" är redan nu avklarade och det känns underbart. Min karriär som mediaprofil har fått en ordentlig skjuts, och jag hoppas att det kan fortsätta vara så under det här året också.
 
Det har nu blivit dags att stänga ner bloggen för den här gången, men jag är tillbaka igen i höst. Ett stort tack ska ni ha som har följt mig, det gör mig verkligen glad. Jag hoppas att ni får ett fantastiskt år, så hörs vi igen när löven börjar falla.
 
Ha det bäst!
 
It's Christmas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback