GOD JUL!

Äntligen! Julafton! Jag är säker på att vi alla är lika glada idag, trots att det enligt många gått för fort. Jag själv känner samma sak, men det är det ingenting att göra åt, för idag är det doppardan, den bästa dagen på året. Jag vill härmed önska er alla en helt underbar Jul, och ber er att njuta så mycket ni bara kan.

Återigen, ha en helt underbar JUL & bara njut, njut, njut!

GOD JUL! 🎅🎄⛄

(P.S. Här har ni mig! Eftersom jag inte är så förtjust i att ta foton (speciellt inte på mig själv framför spegeln) så tar jag min pressbild. Merry Christmas!)



Kommentarer
Maries strålande jul

Önskar dig och din familj en god fortsättning på julen.

Svar: Tack så mycket & detsamma!
itschristmas.blogg.se

2012-12-25 @ 16:59:43
URL: http://julen.gladers.net
Falksonchristmas

God fortsättning!
Hoppas jul och nyår varit riktigt bra!
Pausar du bloggandet nu?

Svar: Tack & detsamma, du! Allting har varit bra här, och jag hoppas givetvis att det varit bra även för dig. Ja, nu blir det uppehåll, men kan mycket väl bli så att jag kikar in och skriver något under årets gång, vi får se :) Om inget annat så hörs vi ju till hösten sen igen :) Har varit jättekul att få lära känna dig.
itschristmas.blogg.se

2013-01-02 @ 08:22:22
URL: http://falksonchristmas.cybersite.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback