Känner mig en smula värdelös just nu.

Är så himla dålig på att kommentera i er andras jubloggar. Får själv flera kommentaret dagligen, men eftersom jag alltid bloggar via mobilen, där det inte går att kommentera via, har jag svårt för att göra det. Läser flera av era bloggar, och gillar dem verkligen. Ska bli bättre med att kommentera, jag lovar! Får helt enkelt sitta mer vid datorn, där jag kan kommentera :) Är ju faktiskt rätt så mysigt att ta ner datorn och sätta sig med alla ljusstakar tända och slötitta på TVn den här årstiden.
 
 
 
 
 
It´s Christmas!


Kommentarer
Emelie - Emelies Christmas

Det är faktiskt lite dumt att det inte går att kommentera via mobilen! Men då har du ju en anledning till att mysa dig ner framför datorn ;P

Svar: Väldigt dumt är det. Men jag ska börja sitta mer vid datorn, vill ju så gärna kommentera på andra bloggar :)
itschristmas.blogg.se

2012-12-04 @ 05:35:03
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Falksonchristmas

Ingen är värdelös! Jag tror att alla gör så gott dom kan och hinner med, Bloggandet skall ju vara en positiv grejj och inte ett "måste" du svarar och kommenterar när du har tid lust och möjlighet, jag följer din blogg dagligen och det är inte alltid jag kommenterar allt heller. Keep up the good work :-) Ps har nu lagt ut årets bilder på vårt vintriga jullandskap, det snöar mycket här i Göteborg nu.

Svar: Jag håller med dig, men vill egentligen så gärna kommentera på allas och så, men har så mycket hela tiden. Hade hoppats på mer "fritid" under julen, men kanske kommer längre fram. Jag har varit inne på din sida flera gånger, men hittar inte till årets jul, vill du hjälpa mig? Jag ska upp till Göteborg om några timmar bara, hoppas på att snön ligger kvar :)
itschristmas.blogg.se

2012-12-04 @ 10:14:34
URL: http://falksonchristmas.cybersite.nu/
Falksonchristmas

Visst guidar jag dig: Klicka på antingen välkommen eller svenska flagga. Sedan har du en meny överst klicka på 2012 så kommer du till årets del.Klicka gärna även på julverkstaden, där ligger en hel del foton på hur vi gjort sakerna..Funkar inte detta hör av dig igen :-)

Trevlig Helg!

Svar: Hittat nu och det ser underbart ut. Kommenterade även men är inte säker på om den kom fram?
itschristmas.blogg.se

2012-12-07 @ 14:30:06
URL: http://falksonchristmas.cybersite.nu/
Falksonchristmas

Välkommen upp till Göteborg, jo vi har ca 10cm snö kvar och just nui är det -9C och halvklart. Skall du besöka Jul på Liseberg kanske?

Svar: Tack så mycket :) Självklart så ska jag det!
itschristmas.blogg.se

2012-12-07 @ 14:32:18
URL: http://falksonchristmas.cybersite.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback