Åker till Göteborg mellan den 7-9 december

Jag har ju tidigare skrivit att jag vill gå på "Jul på Liseberg" i år och nu kommer det att bli av. Min syster som är egen företagare ska åka upp till Göteborg under denna helgen och hon frågade mig om jag ville hänga med. Självklart så tackade jag ja, och nu kommer jag alltså att få gå på detta event. Dessutom så kommer jag gå i stan och insupa julstämningen i Göteborg. Jag har aldrig varit i Göteborg under julen och det ska därför bli oerhört kul att se hur det är julpyntat där, är säker på att det är hur härligt som helst. Nu börjar det verkligen hända lite saker i min julplanering :)
 
 
It's Christmas!


Kommentarer
Tomtenissan

Kul :) Jag kommer gå till Liseberg den 8/12.

Svar: Vad härligt :D Då kanske vi omedvetet ses då ;)
itschristmas.blogg.se

2012-11-04 @ 15:48:50
URL: http://tomtenissansjul.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback