Den eviga längtan

Ja, den eviga längtan, känner vi inte alla till den? När tiden står stilla, man bara väntar, väntar och väntar. Just så känner jag det hit nu, kan det inte snart bli första advent, så att julmusik börjar spelar på radion, julen på TV drar igång & sist men inte minst, julpyntet i alla städer & byar.

Jag kör väldigt mycket i mitt jobb & det ska verkligen bli härligt när allt ljus kommer upp på byggnader, och julpyntat hos alla familjer.

Just nu så sitter jag nere vid havet och väntar, dock inte enbart på julen, väntar på att jobbet ska dra igång igen. Men hur som helst så längtar jag tills det är dags och jag tror att snart så kommer jag börja dra igång med julmusik & julfilmer, för nu kan jag knappt hålla mig. GE MIG JUL!

(Vill passa på att säga att jag bloggar mycket via mobilappen, där kan jag inte svara på kommentarer men gör det så fort jag använder datorn, så ni inte tror att jag ignorerar era kommentarer)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback