Ullared

Oj, vad tiden den går just nu. Gårdagen bara försvann och klockan är redan halv två idag. Det gäller att man tar vara på tiden, men samtidigt så vill jag bara att tiden ska gå nu, vill ju kunna julpynta på mitt rum, det ser just nu ut som ett bombtillslag p.g.a att jag har kassar med julsaker, julklappar & saker jag ska sälja överallt, mer om det senare.
 
Hur som helst så var jag ju i Ullared i fredags. Vi åkte hemifrån redan klockan 06.00 och var framme strax efter 09.00. Givetvis så var där massvis med folk, men man förväntar ju sig ingenting annat när man är där. Hittade en hel del, både till mig själv men även en del presenter & julklappar. Det är ju så att alla i familjen fyller år i slutet av november eller i december, så det är dubbelt upp med klappar & presenter för min del, jag som har så svårt för det haha.
 
Tyvärr så fick jag inte riktigt den chansen jag önskade om att gå och kolla på julsaker, där var verkligen proppfullt med människor bland julsakerna, och det är härligt att se att så många människor gillar julen. Det är ju verkligen snart dags, även för allmänheten, att börja ladda upp för julen.
 
Ni som har möjlighet, jag råder er att åka dit, trots att det kan vara trångt och jobbigt. Du kan verkligen göra en hel del fynd och har du svårt för presenter, precis som mig, så kan jag garantera er att ni kommer hitta någonting för någon.
 
 
It´s Christmas!


Kommentarer
bitte

åhh jag ska dit på torsdag. längtar!!

Svar: Så härligt! Hoppas där är mindre folk då än vad det var i fredags :)
itschristmas.blogg.se

2012-11-18 @ 16:28:22
URL: http://bittesjul.blogg.se/
Falksonchristmas

Jag var också där, men jisses vad folk, vi kom till Ullared strax efter 13.30 och fick köa för att komma in! Väl inne var det svårt att ta sig till julsakerna, men lite handlat blev det, vi får se om vi hinner en tur till innan jul.

Svar: Ojdå. Kö slapp vi, men visst var det mycket människor. Hade nästan varit behövligt att åkt dit en gång till, men tror inte det blir så. Kul att du hittade någonting iallafall :-)
itschristmas.blogg.se

2012-11-19 @ 08:26:01
URL: http://falksonchristmas.cybersite.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback