Filip & Fredriks "julshow"

Jag antar att de allra flesta vet vem duon, "Filip & Fredrik", är för några. Tidigare i år så hade de en lite show där de reste runt i Sverige och pratade om staden som de befann sig i då. Eftersom det blev en succé så kommer de nu att göra en ny föreställning, men denna gång med ett jultema. Jag vet inte riktigt vad det kommer att handla om men det kommer att bli lite sång och mycket prat. Eftersom att jag lyssnar på deras podcast, som man kan hitta på filipochfredrik.com eller på iTunes, så är jag väldigt sugen på att åka till föreställningen i Malmö. Dock så kostar biljetterna 460 kronor stycket, och även om det inte är ett problem för mig ekonomiskt så tycker jag att det är en stor summa för någonting som man inte vet så mycket om. Det är en sak när en större artist kommer till Sverige för att spela och tar så mycket pengar, men när det kommer till "Filip & Fredrik", vars program & podcasts kan ses och höras gratis så anser jag att det är en saftig summa. Dock så har jag inte bestämt mig än, kan bli att jag åker på det då jag verkligen uppskattar det dem gör, men som sagt, det är mycket pengar för någonting man inte vet så mycket om.
 
 
 
Vad tycker ni? Är det för mycket pengar för att se "Filip & Fredrik", eller är det värt det enligt er?
 


Kommentarer
Sannas Christmas

Jag tror definitivt att det är värt pengarna om du gillar Filip och Fredrik i andra sammanhang!

Svar: Tack för din åsikt! Jag tror du har helt rätt, är väldigt sugen på att gå :)
itschristmas.blogg.se

2012-10-24 @ 20:58:54
URL: http://www.sannaschristmas.blogg.se
Emelie - Emelies Christmas

Jag är inte så förtjust i denna duo (jag måste väl typ vara den enda?!). Så det här kommer nog inte vara något för min del. Gör dem det bra så kan det säkert bli en succé för de som går och tittar :)

Svar: Inte?! Jag tycker att dem är helt fantastiska :) Du borde ladda ner deras podcast! Förmodligen så är det så ja ;) Dock har jag ingen att gå med här (är jag 99% säker på), men kanske blir att jag går själv :)
itschristmas.blogg.se

2012-10-25 @ 19:39:03
URL: http://emelieschristmas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback